Bár a kérdőívet még nem állítottam le, de úgy érzem, hogy a podcast miatt érdemes összeszedni a gondolatokat és a kiértékelést egy cikkbe. Húsvét hétfő estig mindenképp hagyom, hogy aki nem tette még, válaszolni tudjon a kérdésekre. A kérdésekkel igyekeztem mindenféle területet érinteni és bízom benne, hogy sikerült is. Természetesen a trollok nem kerültek el, de szerencsére nem volt nagy a létszámuk. :)

A kérdőív kapcsán köszönöm a visszajelzéseket és ami olyan volt, igyekeztem javítani még az elején. A beállításokkal még nem teljesen ismerkedtem meg, így elnézést kérek mindenkitől, akinek ezzel kapcsolatosan bármi gondja volt. A mailcímeket pedig nem kapja meg több 100 másik ember még. :)

A kitöltésre itt még kaptok lehetőséget, de húsvét hétfő éjjel leállítom a válaszok beküldését és akkor a képeket véglegesítem az akkori állás szerint. Az arányok egy jó ideje nem változtak, így csak a kitöltők száma változhat leginkább. Elnézést, hogy nem hivatkozom be az adott részét a kérdőívnek, de ez az oldal adottságai miatt nem lehetséges a privát adatok miatt.

Információáramlás, kommunikáció

Itt éreztem a legtöbb hiányosságot, pedig ez a terület az egyik legfontosabb része bármilyen szervezésnek. Lássuk csak, hogy ti hogyan vélekedtetek a kérdéseim alapján a témában.

kerdes_01.jpgEbből az első kérdésből könnyen kiderül, hogy az emberek többsége inkább az interneten keresztül követte az eseményeket. Kizárólag a helyszínről csak körülbelül a negyede a választ adóknak.

kerdes_02.jpg

Érdekes erre a kérdésekre adott válasz, már csak ha azt vesszük figyelembe, hogy az első két nap alig szállingóztak az emberek. Vasárnapra meg körülbelül 1000-1500 ember nézhette a helyszínen a CS:GO döntőt. Ettől függetlenül a választ adóknak majdnem a harmada nem volt kint vasárnap, mikor a nagydöntő volt. Ez vajon miért lehet?

kerdes_03.jpg

A két első sor a szervezői facebook és weboldalakat jelöli valamint a második sor utal a kifejezetten eSport tartalmakat szolgáltató híroldalakra. Ám ezek még a 60%-ot sem fedik le! A harmadik sor a hagyományos és elektronikus játékos magazinok felületét fedi le. Rádió és TV műsorokból a választ adók közül 8-an értesültek a rendezvényről. A következő kiugró sor a twitch/tvgo/streamerek olvasztótégelye volt. Itt gyanítom jelentősen hozzátett a követett csatornák és streamerek személye ahhoz, hogy ennyire szép számot produkáljon. Majdnem ugyan ennyien informálódtak barátaiktól és ismerőseiktől. Csupán csak 20%-al kevesebb ez az arány, mint amennyit a szervezői felületek magukénak tudnak.
Az 1-1 válaszok között megtalálható a hltv, a discord és a twitter (játékosok) mint forrás.

kerdes_04.jpg

Ez az, aminél eléggé kiüt, hogy mire van igény a látogatók szempontjából. Az Esport Arénában talált helyet a LoL és a CS:GO nagyverseny. A Gaming Aréna a PlayIT által menedzsert csarnok volt, ahol helyet kaptak a youtuberek, cosplayerek és a streamerek. Ezt követte a New Sports Aréna, ahol a FIFA és a Clash Royale kapott szerepet. A Sports Aréna, ahol a hagyományos sportok kaptak teret, kicsivel több, mint a látogatók harmadát érintette. A konferencián a választ adók tizede tette tiszteletét.

kerdes_05.jpg

Azt hiszem bátran kijelenthető, hogy az Esport Aréna közvetítéseit követték a legtöbben. A Gamer aréna körülbelül feleannyi embert mozgatott meg. Ezek után viszont jelentős szkadék következik a New Sports Arénénával az élen. Ezt követi a Sports Aréna és a konferencia. A különbség talán részben annak tudható be, hogy én sem a FIFA, sem a Clash Royale játékok terén nem ismerem úgy a közösséget és nem értem elő őket úgy a kérdőívemmel.
A maradék szavazatok között megtalálható az, hogy valaki a helyszínen volt vagy egyiket sem nézte. Az viszont érdekesebb, hogy a CS:GO is szerepet kapott a válaszok között, mert úgy tűnik a válaszadó nem tudta, hogy melyik része a rendezvénynek adott otthont neki.

kerdes_06.jpg

Ezt két oldalról is nézhetjük. Ha pozitív irányból megyünk neki, akkor kicsit több, mint a kétharmada a célközönségnek megkapta azokat az információkat, amiket szeretett volna. Ha a negatív oldalról érkezünk, akkor meg majdnem az egyharmada nem kapta meg azokat az információkat, amikre vágyott.

kerdes_07.jpg

A programfüzet szép és mutatós volt, de közel a kilátogatók ötödének nem volt elég informatív a rendezvény kapcsán. Valamint olyan információkat nem is tudtak volna megjeleníttetni benne, hogy például az egyik koncert hamarabb kezdődött, mint ahogy meg volt hirdetve.

Programok - Side events

Próbáltam összeszedni, hogy kit és mi érdekelt a hétvége folyamán. Bőven vannak érdekes számok is ezek között, így szívesen osztom meg veletek!

kerdes_11.jpg

Sokat úgy érzem nem kell hozzátennem a látható kördiagramhoz. Esetleg annyit, hogy 2-2 szavazatot és így 1,3%-ot kapott a FIFA és a Clash Royale. Mint korábban említettem ezekhez a közösségekhez nincs olyan kapcsolatom, hogy feltétlen releváns legyen ez az alacsony érték. Viszont durván az egyharmada a célközönségnek a meghívott CS:GO csapatok miatt jött és pluszba van még egyharmad, akik kompletten a CS:GO verseny után érdeklődtek.
Érdekes, hogy a streamer/youtuber/cosplayer majdnem ugyan akkora táborral bír, mint a LoL verseny...

kerdes_12.jpg

Ahogy a beérkezett válaszokon látható, a többség ilyen formában nem látja értelmét a koncertnek. Vagy teljesen el kell hagyni vagy hosszabb lehetőséget kell biztosítani egy fellépőnek. Én a magam részéről inkább kihasználtam a lehetőséget és jártam egyet a csarnokok között.

kerdes_13.jpg

Ezt a kérdést rábízom mindenkire, hogy értelmezze magának. A magam részéről úgy érzem, hogy a PlayIT rendelkezik a megfelelő háttérrel, hogy egy hasonlót önállóan is megrendezzen az egyik budapesti állomásán. Jön a kérdés, hogy kinek van és kire szüksége inkább, ha a válaszok ilyenek...

Közvetítések

A közvetítésekre vonatkozó kérdések részben megtalálhatóak voltak ebben a szekcióban is, részben a kifejezett értékelésre fenntartott részben. Nézzük a közvetlenül az adásokhoz tartozó általános kérdéseket.

kerdes_21.jpg

Az első és kiugró sor a CS:GO versenyeket takarja. Itt közel 90% mondta, hogy őt ez az FPS érdekelte. Ezek alapján több, mint háromszor annyi embert vonzott, mint a LoL, ahol 26% körül mozog az érték a válaszok alapján. Ezt azért a helyszínen is lehetett látni...
A helyszínre kitelepült streamerek vannak a harmadik helyen, míg a FIFA a negyedik helyet csípte csak el. Ami érdekes, hogy a konferenciát is többen nézték a választ adók közül, mint a Clash Royale-t. A maradék szavazatok között megtalálható a cosplay, a PUBG és egy egyiket sem válasz. Valamint felhívták a figyelmem, hogy elírtam a konferencia szót nagy sietségemben. :)

kerdes_22.jpg

Ez egy nagyon érdekes és részben sajnálatos eredmény. Az, hogy valaki nem találja meg azt a közvetítést, ami érdekli, úgy érzem, hogy az is egy jelentős kommunikációs hiba. Itt pár százalék (~3%) lenne elfogadható érzésem szerint.

kerdes_23.jpg

Itt toronymagasan vezet a twitch/tvgo/streamerek halmaz. De ez is nagyjából a választ adók kétharmadát fedi le. A sok követési értesítő itt legalább működött úgy tűnik. Ezt követi minimális különbséggel a szervezői felületek és az eSport hírportálok által szolgáltatott információ. Számomra nagyon érdekes, hogy körülbelül minden negyedik ember ismerősökön és barátokon keresztül találta meg azt a közvetítést, amit keresett. A Gamer magazinok (nyilván online) felületét a válaszolók 10% fölötti használta forrásként. A kisebb válaszadási lehetőségek között a leggyakoribb válasz a hltv.org, mint forrás.

Lebonyolítás

Be kell vallanom, hogy az első kérdést sikerült nem jól megfogalmazni. Arra próbáltam utalni a megfelelő időben jelzővel, hogy napszaknak megfelelően melyik volt az, ami jó időpontban kapott helyet magának. Láthattuk, hogy a megnyitón péntek reggel körülbelül 50-100 ember szállingózott a nagyszínpad előtt egy HellRaisers vs. Dark Tigers összecsapás előtt. Ennek függvényében a kérdések és a válaszok a következők:

kerdes_31.jpg

kerdes_32.jpg

kerdes_33.jpg

A kitöltők többségét nem zavarja a korai kezdés úgy tűnik, de mégis van egy kisebb ugrás a kora délutáni órák környékén. Játékosok szempontjából viszont nem biztos, hogy a legszerencsésebb a korai kezdés. Egyéni játékokban talán könnyebb összehozni, de alapvetően a gamer az egy éjszakai élőlény! Ettől függően az este 9-10 óra környékéig elnyúló mérkőzések még teljes mértékben rendben vannak sokaknak. A hazajutás természetesen már egy másik téma...

Már a rendezvény versenyszámainak kihirdetésekor többen nemtetszésüknek adtak hangot, hogy miért ezek a játékok, ez vagy az miért hiányzik. Emiatt jött a következő kérdés, amiből sajnálom, de én is kihagytam néhányat a felsorolásból, amiért elnézését kérem mindenkinek, aki kedvencét hiányolta a listáról.

kerdes_34.jpg

Bármilyen meglepő, a legtöbb szavazatot kapó játék az R6 Siege és csak azt követi a PUBG. Harmadik helyre esett be az Overwatch. Ezt követi a Rocket League és nem sokkal előzi be a Fortnite-t. A DotA2 és a Starcraft2 között minimális a különbség előbbi javára. Utána nagy szünet és jön a FIFA Pro Club, azaz a 11vs11 játékmódja a FIFA-nak. Az egyéni válaszok között a leggyakoribb a Hearthstone, de megtalálható az F1, a WoT, a HotS, a WoW Arena és néhány már-már retro játék, mint a CS 1.6, a CoD2 és a CoD4.

Vélemény, értékelés

Nagyon sokan nagyon sokféle véleménnyel vannak az egész rendezvény kapcsán. Itt próbáltam meg amennyit lehet és fontosnak tartottam a kérdések formájában összeszedni. A podcastben is többször elhangzott, hogy el kell dönteni, hogy eSport verseny vagy gamer rendezvény az elsődleges szempont. A laikusaknak úgy tudnám kifejezni, hogy melyik rész az elsődleges a teljes rendezvény szempontjából és ennek megfelelően mi és hogyan kap szerepet és teret.

kerdes_41.jpg

A következő kérdésnél körülbelül 30 kitöltő után tettem bele a nem-et, mint opciót. Próbáltam pozitívan hozzáállni a kérdéshez és a lehetséges válaszokhoz...
Az egyéni értékelést mindenkinél magára bízom, hogy úgy értelmezze a diagramot, ahogy szeretné.

kerdes_42.jpg

Ezt a kérdést követte az, hogy ki hogyan értékelte a rendezvényt a várakozásaihoz képest.

kerdes_43.jpg

Fontos szerintem megemlíteni a programokat is a véleményeknél. Nagyon kíváncsi voltam, hogy ki és miként mutatott érdeklődést a csarnokok szerint a különböző lehetőségekre, eseményekre. Aki esetleg nem tudná, hogy melyik program merre volt, az itt meg tudja nézni. Ennek megfelelően az értékelések a következőek.

kerdes_44.jpg

Nem csak a különböző programokról, hanem a közvetítésekről alkotott véleményetekről is kíváncsi voltam. Itt a LoL-ra azért nem kérdeztem rá, mert egyáltalán nem követtem és nem tudom, hogy egyáltalán milyen nyelveken vagy hogyan ment. Így egyértelműen a CS:GO közvetítések kerültek értékelésre általatok. Sajnos a hétvége alatt tapasztaltakat figyelembe véve a "Nem is láttam, hogy van" opciót is kénytelen voltam felajánlani, ugyanis nagyon sokatoknak twitch-en többedmagammal adtuk az infókat, hogy hol és merre található az az adás, amit épp kerestek. Ennek megfelelően a visszajelzések a következők.

kerdes_45.jpg

Az eredményeket elnézve sajnálatos, hogy azok, akik a magyar közvetítésre vágyhattak például, a legtöbben nem is tudtak arról, hogy van. Feltéve, ha az impozáns névsor mellett akartak egyáltalán magyar közvetítést hallgatni. Mindenképp figyelembe kell venni azt is, hogy sokan, köztük én is, nagyon örültünk, hogy ekkora és ilyen ismert szakemberek emelték a rendezvény fényét.

A következő kérdés inkább a szabályrendszer és azzal kapcsolatos számomra nem mindig szimpatikus és egyenlő esélyekre irányult. Nem titkoltam sosem, hogy a külföldi játékosok, ha egy nemzeti legjobb csapatot akarunk hirdetni, nem segítik elő valós kép felállítását a játékok hazai erőviszonyaiban. Itt sok egyéni válasz is érkezett, amiket igyekszem összefoglalni, felsorolni majd.

kerdes_46.jpg

 

Kíváncsi voltam, hogy ki mennyire elégedett különböző szempontok szerint a szervezők munkájával. Erre a kérdésre az alábbi visszajelzések érkeztek.

kerdes_47.jpg

Ezek alapján a kommunikáción mindenképp javítani kell, amit nem egy ember és nem egy helyen megjegyzett már. A technika tényleg rendben volt, ezt lehetett a helyszínen és a közvetítéseken keresztül is látni. A lebonyolítással én a magam részéről csak olyan szinten nem voltam elégedett teljesen, hogy ezek a korai kezdések nem kedveznek igazán annak, hogy nagyobb közösséget érjenek el.

Az utolsó kérdést talán a podcast alatt tovább vagy jobban feszegettük. Ettől függetlenül ti is kimutattátok a véleményetek!

kerdes_48.jpg

Sok oldalról vizsgálhatjuk a kérdést és sok nézőpontot vehetünk figyelembe, ahogy azt AGROPANDA is megtette.

Egyéni vélemények:

Természetesen adtam lehetőséget arra, hogy mindenki egyénileg adja meg véleményét az egész rendezvénnyel kapcsolatban. Amint a kérdőív lezárul, az összes egyéni véleményt egy e-mailben elküldöm az esportmilla hivatalos mailcímére, hogy ott a szervezők tudják ezt hasznosítani. Függetlenül a facebook törlésektől és tiltásoktól... :)
Ugyanakkor ahogy többen is említették a podcast alatt, remélik, hogy a nálam sokkal tapasztaltabb kérdőívkészítő egyének is összedobnak egy hasonlót. Jöjjenek hát a kérdőívben hozzám beérkezett észrevételek közül néhány építő jellegű kritika és vélemény az eredeti formájában.

Szerintem az esport része lehetett volna hosszabb is, most gondolok a versenyekre, hatalmas sikere volt a csgonak és ha egy kicsivel több csapat kapott volna helyet akkor talán még jobb meccsek is lehetek volna vagy legalábbis több jó meccs !! Nagyon tetszett hogy nem csak 1 játék volt hanem több én személy szerint Dota 2 fan vagyok én annak örültem volna a Clash royal helyett de sajnos magyarországon nincs sok rajongója így teljesen érthető ! Szóval ha tovább tartott volna akkor szerintem még nagyobbat robbant volna magyarországon, mert mire történtek olyan események addigra vége lett a rendezvénynek (gondolok csgo versenyek FIFA ) hozzám ez a kettő hír jutott el leghamarabb és utána kezdtem el nézni őket ! Összegezve szerintem fantasztikus volt stremen legalábbis az volt, bárcsak hosszabb lett volna !! De igy is fantasztikus volt !!

 

Egy dreamhack-hez hasonló rendezvèny kell.

 

Nem voltak plakátok még Pesten sem, kb csak cikkekből, meg facebook hirdetésekből lehetett róla tudni, amivel engem megtaláltak, de én eleve követem a nemzetközi cs:go scenet. Az, hogy kuLiékat eldugták a tvgo bugyrába az botrány. Értem én, hogy szponzor, de komolyan, nézte azt bárki is? Esemény után láttam, hogy volt róla cikk az egyik esport online újságban. A hivatalos oldalon semmi. Hivatalos oldalon nem voltak eredmények írva, azt, hogy melyik meccs lesz hamarabb szombaton a hltv-ről kellett megtudnom. Vicc. Kint a helyszínen az óriáskivetítő tele volt helyesírási hibákkal pl.: proffessional. Én sem tudok helyesen írni, de mivel ezt tudom magamról, ezért én átnézettem volna vagy 3 emberrel előtte. Ott vetítették percekig többször a képet, ami tele volt hibákkal. Bár a youtuber simogatónak semmi köze az esporthoz, itthon egyenlőre kellett volna azt jobban promózni. Megkérni a videóst, hogy csináljon róla videót, de legalábbis nagyon hirdesse, főleg, hogy lesz aláírásosztás. Ha ez van, akkor tele lett volna a csarnok. Lehet csak én nem találtam, de nem lehetett team merchet kapni sehol. Kapufa nem árulni akár V4-es polót, sapkát, de legalább helyet adni a 4 nagy csapatnak arra, hogy vitrusos, HR-es, Faze-es, mousesports-os polót, sálat, stb áruljanak. Szerintem még fizettek is volna a helyért, hogy árulhassanak. A virtus biztos tarolt volna. A rádiós magyar konferáló meg nagyon béna volt. Próbált vicces lenni, de cringe volt. A döntő BO5-ről BO3-ra való csökkentése miatt meg csak szomorú vagyok. Összességében korrekt volt, főleg ahhoz mérten, hogy ez az első ilyen nagy esport esemény Magyarországon, de van még hova fejlődni.

 

A legnagyobb problemam ezzel az egesszel, hogy akar jo is lehetett volna. Nem ertek egyet a politika bekeveresevel, de igy vagy ugy, ez egy jo lehetoseg volt. Ilyenek, hogy nincs aram, meg nincsenek rendesen feltelepitve a programok a gepekre csak azt mutatjak, hogy hozzaerto emberek helyett a haverok kaptak a feladatokat, ami baromi ciki azt nezve, hogy mekkora bukta is lett az egesz. Azt akartuk hogy az egesz vilag figyeljen: megkaptuk.

 

Ideje elfelejteni a haverok szerepeltetését, soha nincs tehetségkutató, csak a nagy egos ismert emberek.

 

Az arána nagyon jól meg lett csinálva, de a stream minősége nagyon gyenge volt.

 

Nagyon zavart, hogy nem az oda úton nem volt semmilyen tábla vagy reklám felület ahol segítettek volna az odatalálásban. Illetve az sem volt fair, hogy a színpadon épp kik játszanak! A Dark-Tigers 4 meccset játszott a színpadon, amég a GA, HR, FAZE, VP alig, mármint azok számára akik nem tudtak maradni késő estig (vidékiek, mint én és a társaim akikkel mentünk: 6 személy) Ide hoznám fel azt, hogy későn voltak a meccsek. Az dedikálós időpontokról nem is beszélve, persze értem azt is, hogy nehéz lett volna besűríteni ennyi minden mellé a dedikálást de nagyon sokan szombaton nem mentek mivel nem volt CS. A dedikálásért pedig nem fogok külön felmenni Pestre és szerintem ezzel nagyon sokan így voltak akik vidéken laknak. Simán meglehetett volna csinálni, hogy amég egy meccs elemzés megy (fél óra a meccs után) addig két másik csapat dedikál valahol. Váltják egymást a csapatok értelem szerűen. Illetve ami még zavart, hogy gluténmentes ételt nem lehett kapni (én gluténérzékeny vagyok és gondolom nem egyedül voltam ezzel) az étel árakról ne is beszéljünk mert 1500FT egy hamburgerért nem a legjobb ár.. Mindezek mellett nagyon nagy pozitívum, hogy ingyenes volt a rendezvény és hatalmas köszönet ezért! A magyar online közvetítést jól elsikerült bujtatni de annyi baj legyen, nekem összességében tetszett és remélem nem ez volt az utolsó ilyen rendezvény itthon!

 

Nem gyakran van magyarországon esport rendezvény, de ez nagyon jó volt és igényes. A mozdulj gamer nagyon op volt. A nap 12 órájában mikor ott voltam minden percet élveztem

 

Szerintem dj helyett jó lett volna egy énekes/banda gondolok itt Majkáékra vagy más magyar énekesekre!

 

Több energiát kellett volna fektetni a promócióba, és megértetni az átlag emberekkel, hogy mi az az esport.

 

Örültem volna, ha a csgo nem úgy lett volna beosztva, hogy a vasárnap késő este van a döntő úgy, hogy másnap iskola/munka van. Ez persze azoknak macerás, akik vidékről érkeztek a rendezvényre.

 

Nagyon sok szarvashiba volt, aminek nem kellett volna megtörténnie, kezdjük azzal, hogy a legelső napon a CSGO meccseknél volt szembetűnő, nem annak a képe aludt ki, aki meghalt, vagy például, a livecame-k nem voltak helyén Alapjába véve nem volt rossz, ez az egész, viszont a másik dolog, hogy offline ba is mentek meccsek, ez nevetséges volt egyszerűen, nagyszÍnpadon többet voltak fent azok a csapatok akikre kevésbé voltak kiváncsiak a nézők, nem feltétlen probléma, hogy nem csak a kisebb csapatok játszottak, viszont volt olyan csapat aki csak 1 szer volt nagyszÍnpados alias GameAgents, a magyar csapat, és az is este 10 órakor, amikor már a vidéki emberek, nem igazán tudnak ott maradni ha csak nem kocsival vannak, vagy nem mennek el motelba. Ha legközelebb is lesz itthon hasonló, akkor ezekre a dolgokra figyeljünk oda, hogy jobban meg legyen oldva a meccs qvali, meg az apróságok.

 

Az mind szép és jó,hogy nagyon szép promóter lányok voltak mindenhol, normálisak, kedvesek, közvetlenek voltak, de úgy gondolom, hogy ha már a szép lányok felkeresésébe fektetett energia negyedét arra fordítottátok volna,hogy az odavezető utat egy kicsit kitáblázzátok és ne a helyi emberektől, boltosoktól, járókelőktől kelljen 5 percenként kérdezni, hogy hol is van az a BOK aréna akkor minden szuper lett volna. Továbbá ha már ennyi cs:go csapat eljött, lehetett volna a new sport arénában esetleg egy kisebb színpad ahol a nem nagy színpados meccsek mennek. Sokan érkeztünk vidékről, sokan szerettük volna látni a GA, a HR vagy a Mouz meccseket péntek délelőtt,de többnyire offline meccseket játszottak,míg a nagy színpadon "noname" teamek viaskodtak. Szerencsésebb lenne, ha a sztár csapatok, illetve a magyar csapatok meccsei mind nap közben lennének mondjuk 10-től délután 6-ig. Utána játszhatnak a kisebb csapatok. Sajnos a meccsek lebonyolításával nem voltam elégedett, de ezt leszámítva úgy érzem az egész event túlszárnyalta az elvárásaimat. Vizuál effektek nagyon a toppon voltak és a staff is abszolút segítőkész volt. Az első nagy event, a hiányosságokat és a rutintalanságot leszámítva abszolút jól sikerült. Csak így tovább!

 

Ugy gondolom hogy 2 milliard huf tul sok ehez az egeszhez, ennel kevesebbol is meg lehetett volna oldani. Persze ez csak az en velemenyem. Vannak ojan esport jatekok amit en nem tartok annak, es vannak esport jazekok amit meg nem latok sehol pl: modern combat 5, vainglory, wot, sc2, quake, csak hogy parat emlitsek. Sajnos en nem ertek egyet pl a fifa val vagy cash rolyalal sem szamomra ezek nem fernek bele az esportba, de ezekrol nem en dontok. A lol t meg megertem, de annak sajat sport esemenye van, ezert max csak egy magyar lant tartanek esz szerunek hogy ossze merhessek erejuket es esetleg egy magyar valagatott is lehetne belole. Valojaban nem igazan jartam utanna a dolgoknak a rendezvenyel kapcsolatba, es az elso nap tudtam meg a szombati menetrendet. Ezt csak azert mondom mert egy v4 lan ra csak a cs got kellett volna megtartani.en nem lattam meg olyan lant ahol egyszerre tobb jatekbol van balynoksag, de lehet ez csak az en szegenysegi bizonyitvanyom.ahoz kepest hogy 2 napon nagy csapatokkal cs go mecseket jatszottak oszesen 1 helyen lehetett cs go val jatszani ( esport akademia) es ott is csak 6 db gep, amit en eleg karcsunak tartottam, mikozben pubg kb 30 gepen lehetett tolni. Ertem en hogy sokkal olcsobb ha minden egybe van meg egyszerre, de en mint cs go fun, keveseltem. Ezektol fuggetlenul mar reg esedekes volt hogy magyarorszagon is teret nyerjen az esport, csak keset kb 15 evet :)

 

Nagyon rendben volt az egész lebonyolítás, főleg így elsőre. Az elején voltak hibák, azonban hallgattatok a nézőkre, és ki lett küszöbölve minden. Talán máskor a CS:GO-ból lehetne több csapat, több forduló. Valamint nagyobb csapatokat is, mint pl. North, SK, C9 stb...-t is meghívhatnátok. Fantasztikus volt a rendezvény, reméljük a közeljövőben lesz még ehhez hasonló.

 

Én magam nem csak a játékok miatt mentem, hanem a koncert miatt is, ugyanis TheFatRat rajongó vagyok, remélem ehhez hasonló zenei show-k máskor is lesznek.

Köszönöm még egyszer mindenkinek, aki időt szánt arra, hogy kitöltse a kérdőívemet és így hangot adjon a véleményének is. Aki a podcastekre kíváncsi, az itt hallgathatja végig az én adásomat, míg az AGROPANDA fanok, itt a A Demagógia Libikókája - EXTRA kiadását. A forrásként használt doksit ezen a linken érhetitek el.

Keressetek bátran facebookon keresztül minden véleményetekkel, ötleteitekkel és ha úgy érzitek, hogy van olyan téma, amit szívesen hallgatnátok akár podcast, akár olvasnátok blogbejegyzés formájában.

A podcastben való részvételt köszönöm a teljes társaságnak, név szerint: TheCovery, T1tus, AGROPANDA és joruss.

A bejegyzés trackback címe:

https://esportrol.blog.hu/api/trackback/id/tr3913784686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása